Tänk om...

2014-11-26 // Kategori: Allmänt
 
 
Hej på er! Har som vanligt blivit olidligt dålig uppdatering and things aint gonna change. Har ingenting att skriva om längre. Verkligen ingenting händer i mitt liv längre. Sad but true. Spenderar mycket tid tillsammans med min pojkvän för det mesta. Har även gått och dragit på en inte så jätte välkommen förkylning dem senaste veckorna. Fundererar på vad jag ska göra med min stackars blogg, om jag ska göra den till mer utav en skönhetsblogg? Börja med makeuptips, fashion & allt som hör till som hår osv? Eftersom att det är i princip allt jag älskar att pyssla med. Jag är en extremt utseendefixerad person som suktar efter perfektion. Får ta och tänka lite mer. Eller om jag öppnar upp ännu en blogg som bara handlar om ovanstående..? Hmmm....
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se