Sliten.

2014-09-28 // Kategori: Allmänt
 
Hej på er! Min lördag började med en tuff tur till gymmet och sen en runda på stan. Seanere på kvällen drog jag och mina guzzar spontant till Max där lite chillkrök väntade oss. 
Var där fram till ca halv 12, gick sedan till Micke och sov där. Kom hem för någon timme sen och har sen dess bara ätit och legat i sängen. Ligger och kollar runt lite på olika gymnasielinjer och har nog bestämt mig för vad jag kommer att söka till. Handel eller hantverk, hantverk eftersom att inriktinginen frisör finns där vilket nog helt klart skulle passa mig ifall läget blir så att jag inte tar mig till stylist-linjen i Linkan. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se